مصاحبه آرشیو خبر ها
موفقیت یووه تمام خواسته من است

موفقیت یووه تمام خواسته من است

بی شک ماندن پوگبا یکی از مهم ترین خواسته های هواداران یوونتوس است ، بازیکنی که در عین جوانی استعداد بسیار زیادی از خود نشان می دهد و در سن 21 سالگی در بسیاری از بازی ها تعیین کننده است و گل های حساسی بثمر می رساند . هافبک فرانسوی یووه که شایعات زیادی در موردش شنیده می شود و پیشنهادهای زیادی دارد در مورد آینده خود و پیشنهادهای مالی فوق العاده ای که وجود دارد اینگونه می گوید :

" من تمرکزم بر روی بازی کردن است و تصور می کنم که بجای فکر کردن در مورد این شایعات باید بیشتر به کار و تلاش و عملکردم در زمین بازی تمرکز کنم. همیشه این را گفته ام که تمام تمرکزم بر روی داشتن عملکردی خوب و مثبت است و توجهی به شایعات ندارم، اگر می خواهید در مورد پیشنهادات بدانید باید از مدیر برنامه هایم بپرسید "

" تمام تلاش من موفقیت با یوونتوس است و اکنون فقط به بردن ِ اسکودتو و موفق شدن در یووه فکر میکنم. می خواهم که پیشرفت کنم و بازیکن بهتری باشم پس ‏باید بسختی تلاش کنم و بیشتر تمرین کنم "

پوگبا در پایان گفت :  " می خواهم در همه بازی ها بهترین باشم و بهترین عملکرد را داشته باشم، می خواهم پیشرفت کنم و در این راه به کمک مربی و هم تیمی هایم نیاز دارم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: